Cannondale SCALPEL HT CARBON 4
Kód: C25401U10/ARD/MSúvisiaci tovar
Podrobný popis
- Rám: Cannondale Carbon, Proportional Response Design, PF30-83, tapered head tube, Speed Release 12mm thru axle w/UDH hanger, 55mm chainline
- Kľuky: Shimano M5121, 30T, 55mm chainline
- Vidlica: RockShox SID SL , 100mm, Debonair, remote lockout, 15x110mm thru-axle, tapered steerer, 44mm offset
- Stredové zloženie: PF30 to 24mm sealed cartridge bearing BB, for 55mm CL Shimano cranks
- Prehadzovačka: Shimano XT
- Radiace páčky: Shimano Deore M6100, 12-speed
- Kazeta: Shimano Deore M6100, 10-51, 12-speed
- Reťaz: Shimano Deore, 12-speed
- Brzdy: Shimano MT501 hydraulic disc, 160/160mm RT54 rotors
- Brzdové páky: Shimano MT500 hydraulic disc
- Ráfiky: WTB STX i23, 32h, tubeless ready
- Náboje: (F) Shimano MT410, 15x110mm thru-axle / (R) Shimano MT410, 12x148mm thru-axle
- Drôty: DT Swiss Champion 2.0
- Plášte: (F) Schwalbe Racing Ray EVO, 29 x 2.25", Twinskin, tubeless ready, (R) Schwalbe Racing Ralph EVO, 29 x 2.25", SnakeSkin, Addix compound, tubeless ready
- Riadítka: Cannondale 2 Flat, butted 2014 Alloy, 31.8mm, 3° rise, 8° sweep, 760mm
- Predstavec: Cannondale 2, 6061 Alloy, 31.8, 7°
- Hlavové zloženie: Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings
- Sedlo: Fabric Scoop Shallow Sport, steel rails
- Sedlovka: C3 Alloy, 27.2x400mm
- Materiál rámu: Karbon
- Zdvih vidlice: 100 mm
Uvedená špecifikácia sa môže líšiť od skutočnosti z dôvodu dlhodobých problémov s dodávkami komponentov. Nie je v našich silách kontrolovať rozdiely medzi výrobcom deklarovanými komponentmi a skutočným vybavením. Alternatívne diely by mali byť na rovnakej úrovni ako pôvodné komponenty. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to ale jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.
Dodatočné parametre
Kategória: | Hardtail |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Pridať komentár
Cannondale - priekopník v materiáloch, ergonomike a technológií bicyklov. Značka z amerického Connecticutu, ktorá sa rozhodla i napriek kritike revolucionalizovať cyklistický priemysel do podoby akú poznáme dnes, aby každý či už profík alebo hobík jazdil lepšie a rýchlejšie.